Systeemi.net

Keskustelua Systeemi.net -huutokaupasta

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 Joukkokanne lähetetty Ke Helmi 03, 2010 7:39 pm

Minä en ole saanut yhtään laskua vanhalta tai uudelta systeemiltä, mutta helppoa ei ole minullakaan. Olisin ilman muuta käyttänyt lisäpalveluita jos olisin tiennyt, että palvelut saa puoleen hintaan ja niistäkään kaikkia ei tarvitse maksaa.

Olen hävinnyt paljon rahaa kun en tiennyt tätä kun vasta jälkikäteen. Olen usein joutunut myymään hyviä kohteita 10:llä sentillä. En myöskään ole saanut huomiota näyttävillä etusivumainoksilla ja näin nostatettua myyntihintaa.

Tästä alekamppaniasta olisi pitänyt saada klausuuli, mutta hyväksyin konkludenttisesti nämä sivulla olevat hinnat. Olisiko joukkokanteen paikka?

Menkää kaikki muut myyjät muualle myymään hus hus hus....
Näin ATK-taidotonkin ostaja löytää mun kohteet systeemistä

Kaikkien kaveri

Näytä käyttäjän tiedot

2 systeemi on vaikea lähetetty Ke Helmi 03, 2010 7:50 pm

käyttää, itse olen atk-alan ammattilainen ja työssäni joudun koko ajan auttamaan ihmisiä eri järjestelmissä ja kyllä tämä systeemi on tosi hankala käyttää tietysti ylläpito vähättelee sitä tämä on demokratiaa vastaa hän tv. risto hokkanen (huom. kirjoittaja on omalla nimellä) ei niin kuin salamyhkäinen systeemin ylläpito ja tämän paikan admin

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: Joukkokanne lähetetty Ke Helmi 03, 2010 8:22 pm

Otit kirjoitti:käyttää, itse olen atk-alan ammattilainen ja työssäni joudun koko ajan auttamaan ihmisiä eri järjestelmissä ja kyllä tämä systeemi on tosi hankala käyttää tietysti ylläpito vähättelee sitä tämä on demokratiaa vastaa hän tv. risto hokkanen (huom. kirjoittaja on omalla nimellä) ei niin kuin salamyhkäinen systeemin ylläpito ja tämän paikan admin

Ei pitäisi olla ammatilaiselle ylivoimaista. Systeemissä on kyllä paljon tarpeetomiakin ominaisuuksia ja ulkoasussakin olis parannettavaa. Ei sitä silti ole ylivoimaista käyttää.

Toimitko myyjänä, ostajana tai sekä että?
Mitä muita huutokauppoja käytät?

Näytä käyttäjän tiedot

4 Vs: Joukkokanne lähetetty Ke Helmi 03, 2010 8:30 pm

fila kirjoitti:
Otit kirjoitti:käyttää, itse olen atk-alan ammattilainen ja työssäni joudun koko ajan auttamaan ihmisiä eri järjestelmissä ja kyllä tämä systeemi on tosi hankala käyttää tietysti ylläpito vähättelee sitä tämä on demokratiaa vastaa hän tv. risto hokkanen (huom. kirjoittaja on omalla nimellä) ei niin kuin salamyhkäinen systeemin ylläpito ja tämän paikan admin

Ei pitäisi olla ammatilaiselle ylivoimaista. Systeemissä on paljon turhaa ja ulkoasussa parannettavaa.

ei minulle ylivoimaista, mutta joudun neuvomaan tämän systeemin käytössä muita koko ajan ja se vie aikaa toimin ostajana ja minun mielestäni kuluu paljon aikaa , laskuja tulee ties mitä reittejä , huuto.netistä olen ostanut noin 120 kohdetta tämän vuoden aikana ja merkkinetistä jonkin verran myös, sekä muista ei jatkuvista , kuka sinä olet kun et uskalla omalla nimelläsi olla täällä, outoa ????

Näytä käyttäjän tiedot

5 Vs: Joukkokanne lähetetty Ke Helmi 03, 2010 8:37 pm

fila kirjoitti:

Ei pitäisi olla ammatilaiselle ylivoimaista. Systeemissä on kyllä paljon tarpeetomiakin ominaisuuksia ja ulkoasussakin olis parannettavaa. Ei sitä silti ole ylivoimaista käyttää.

en tiedä kuka kysyy niin ei tarvitse vastata kaikkeen, osaan itse käyttää systeemiä ja joudun neuvomaan jatkuvasti muita tv. Risto Hokkanen

Näytä käyttäjän tiedot

6 Vs: Joukkokanne lähetetty Ke Helmi 03, 2010 9:10 pm

Otit kirjoitti:
fila kirjoitti:

Ei pitäisi olla ammatilaiselle ylivoimaista. Systeemissä on paljon turhaa ja ulkoasussa parannettavaa.

ei minulle ylivoimaista, mutta joudun neuvomaan tämän systeemin käytössä muita koko ajan ja se vie aikaa toimin ostajana ja minun mielestäni kuluu paljon aikaa , laskuja tulee ties mitä reittejä , huuto.netistä olen ostanut noin 120 kohdetta tämän vuoden aikana ja merkkinetistä jonkin verran myös, sekä muista ei jatkuvista , kuka sinä olet kun et uskalla omalla nimelläsi olla täällä, outoa ????

Huutonet on hyvä, koska siellä on paljon kohteita. Tosin ei sieltäkään sen helpommalla löydä hakemaansa. Mutta useat kohteet pyörivät ylihintaisina vuodesta toiseen.

Merkkinettiä olen vilkaissut, mutta en rekisteröitynyt.

Omasta mielestäni systeemissä on ehdottomasti parasta 10c pohja. Tähän pitäisi muidenkin nettihuutokauppojen pyrkiä, jos meinaavat saavuttaa enemmän suosiota.
Silloin kaverisi Vesakaan ei saa yhtään rahaa Smile Smile Myyjä pääsee nopeasti ja helposti ylimääräisestä tavarastaan eroon. Ostajien ei tarvitse katselle ylihintaisia kohteita. Todellisella huutokaupallahan kohteen hinta määritellään, eikä sillä kuinka paljon kehtaa pistää hintavarausta.

Muutamia kohteita olen ostanut Ebaystä. Kokeile sitä seuraavaksi. Suosittelen myös kirjallisia tai julkisia postimerkkihuutokauppoja.

Nimeäni en halua laittaa keskustelupalstoille, mutta täsin markkinoiden mukaan liikkuva rivikeräilijä olen.

Näytä käyttäjän tiedot

7 Vs: Joukkokanne lähetetty Ke Helmi 03, 2010 9:12 pm

Tähän taas voisi kommentoida näin,miksi sadat ja ehkä enemmänkin jotka eivät ole tietotekniikan ammattilaisia osaavat käyttää ohjelmaa ja tehdä onnistuneita kauppoja mutta tietotekniikan ammattilaiset eivät. ihmeellistä olisiko aika myydä vanha amiga ja siirtyä askel eteenpäin eikä vain valitaa,yksi edellytys parempaan kaupankäyntiin olisi ohjeiden lukeminen,siitä se lähtee niinkuin telkkarissakin sanotaan

Näytä käyttäjän tiedot

8 Vs: Joukkokanne lähetetty Ke Helmi 03, 2010 9:31 pm

Postipoika kirjoitti:
Tähän taas voisi kommentoida näin,miksi sadat ja ehkä enemmänkin jotka eivät ole tietotekniikan ammattilaisia osaavat käyttää ohjelmaa ja tehdä onnistuneita kauppoja mutta tietotekniikan ammattilaiset eivät. ihmeellistä olisiko aika myydä vanha amiga ja siirtyä askel eteenpäin eikä vain valitaa,yksi edellytys parempaan kaupankäyntiin olisi ohjeiden lukeminen,siitä se lähtee niinkuin telkkarissakin sanotaan

Itse olen huono esimerkki ohjeiden lukijoista. Luen aina ensin ohjeet ja vasta sitten aloitan. Nyt kuitenkin ohjeet muutuivat jälkeenpäin ja systeemin myyntiproviot laskivatkin yli 50%. Itse koen itseni suurimmaksi häviäjäksi.

Onhan filatelisteissä vanhepaakin porukkaa ja heille kaiken uuden oppiminen on hitaampaa, mutta ei mahdotonta.

Näytä käyttäjän tiedot

9 Terve omastakin puolesta lähetetty Ke Helmi 03, 2010 10:31 pm

"Itse olen huono esimerkki ohjeiden lukijoista. Luen aina ensin ohjeet ja vasta sitten aloitan. Nyt kuitenkin ohjeet muutuivat jälkeenpäin ja systeemin myyntiproviot laskivatkin yli 50%. Itse koen itseni suurimmaksi häviäjäksi."

Systeemin omistaja on vaihtunut ja uusi puolitti laskunsa, ei siinä sen enempää vilppiä ole ollut. Jos koko summaa olisi ylläpito yrittänyt laskuttaa olisitte varmaan uhannut jo henkeä.

Olisiko aika lopettaa se massapostittelu systeemin asioiden tienoilta. Meinaan tänään tuli useita sähköposteja joita en halua sen enempää postiini. Yhdessä oli mukana myös vanhojen viestien osia ja nyk.ylläpidon kirjoitukset olivat ihan asiallisia toisin kuin monen muun.

Risto ja muut kumppanit jotka näitä lähettelette. Oletteko aivan varma että haluatte antaa itsestänne tälläisen mielikuvan todella monelle keräilijäkaverillenne? Tarkoituksenne ei varmaankaan ole ollut kaikkia viestejä tarkoittaa kaikille, vai oliko? Vastasitte toisillenne "REPY ALL" eli vastaa kaikille toimintoa käyttäen. Sen takia monet viestit menivät koko sille helvetin rimpsulle jotka olivat listassa.

Vähemmän kireitä siimoja ja muistakaa Uotilan Jortsun mainos:
"Hiihdä hiidä, vihdo vihdo ja HEILUUUUUTA"

Se helpottaa!

Näytä käyttäjän tiedot

10 Tämä on tarkoitettu... lähetetty To Helmi 04, 2010 4:35 pm

...sellaiseksi että kaikille rimpsun kirjoittajien on hyvä saada tietoon nämä asiat toiset ovat tiukkapipoja, minä haluan ärsyttää, jotta saadaan keskustelua aikaiseksi ja tiukkapipot ärähtelemään, missä olenkin onnistunut hyvin Smile
tv. Risto P.S. Kyllä merkkineti on paljon parempi kuin tämä collectorscornerin uusi versio, minulla on nyt aikaa kun olen sairaslomalla lol! katsoa, miten keskustelut lähtee muilta käyntiin ja tosikkona

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: Joukkokanne lähetetty To Helmi 04, 2010 6:22 pm

Otit kirjoitti:...sellaiseksi että kaikille rimpsun kirjoittajien on hyvä saada tietoon nämä asiat toiset ovat tiukkapipoja, minä haluan ärsyttää, jotta saadaan keskustelua aikaiseksi ja tiukkapipot ärähtelemään, missä olenkin onnistunut hyvin Smile
tv. Risto P.S. Kyllä merkkineti on paljon parempi kuin tämä collectorscornerin uusi versio, minulla on nyt aikaa kun olen sairaslomalla lol! katsoa, miten keskustelut lähtee muilta käyntiin ja tosikkona

Minua et ole ärsyttänyt, mutta olen mielenkiinnolla seurannut mitä oikein tapahtuu.
Olen imetellyt mitä yrität saavuttaa kirjoituksillasi....
Välillä olen epäilyyt, että et esiinny oikealla nimellä. En vain ymärtänyt heti.

Hieno homma jos sait sairaslomaa. Lepäile rauhassa äläkä nyt likaa stressaa itseäsi näillä filatelia jutuilla. Ei filatelian takia kannata liikaa uhrata.

Lupaan itsekin rekisteröityä tänään huutonettiin, kyllä se on oikeesti paras huutokauppa. En vain tajunnut sitä ilman apuasi.

Saithan tämänkin saitin vilkastumaan mielenkiintoisilla kirjoituksilla.

Pikaista paranemista lol! lol! lol!

Näytä käyttäjän tiedot

12 Pikaista paranemista lähetetty Pe Helmi 05, 2010 5:55 pm

toivoo myös Mikki007 Very Happy

Näytä käyttäjän tiedot

13 Nyt sitten kohta kuulemaan totuus asiassa... lähetetty Ke Helmi 10, 2010 6:36 pm

joo, kylläpä on mielenkiintoista tämä juttu. Nyt tätä keskustelu ryhmää ei löydy googlen hakukoneelta SYSTEEMI NET nimellä. Mikäköhän siihen on syynä? Haku Tagit ovat otettu pois.

Oli mukava lukea Hokkasen hienoja asiallisia kommentteja. Kyllä se vaan niin on että Systeemi netin perintä ei ole laillista. Kirjoittaja Postipoika tietää sen itsekin mutta koitti täällä julkisessa foorumissa kääntää asiaa toiseen suuntaan jostain syystä mistä minulla ja muilla on varmasti vahvoja epäilyksiä miksi niin?.

Nyt kypsyttelen mielessäni jo yhteyden ottoa seuraavaksi suoraan verotarkastajalle/ rikospoliisille minulla on myös uhkauskirje jonka sain systeemi netin perinnästä jossa laskulla jota heidän ei ole oikeus periä johdatetaan ja on jo johdettu kuluttajia harhaan maksamaan ns. valelasku.

Kanteen joudun minä itse henkilö kohtaisesti ilmeisesti yksityishenkilönä nostamaan?

Kyllähän se on oikein maksaa lasku palvelusta edelliselle yritykselle, mutta maksun saaja olisi siis konkurssipesä jonka olisi pitänyt jo joka vuosi tehdä veroilmoitus yrityksen tuloista. Nyt sitä ei ole tehty, ei ole olemassa mitään laskujakaan.

Kyllähän tällaisen foorumin voin myös itsekin perustaa, kyllä tämän nettiin saa näkymään ei siinä mitään. Mutta jos ottaisi ensiksi kohta yhteyttä systeemi netin omistajaan, saa hän kertoa meille tarkemmin vaikka "täällä piilossa" mistä on kyse.

Ja kertokoon sen omalla nimellään niin kuin kunnialliset kansalaiset täällä,...

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa