Systeemi.net

Keskustelua Systeemi.net -huutokaupasta

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 2]

1 Entisen Systeemi.netin laskut puhuttaa? lähetetty La Tammi 02, 2010 9:06 pm

Miten on mahdollista nyt laskuttaa edellisen systeemi.netin laskuja jälkikäteen ajalta 1999-2009 kun Systeemi.net ei oltu rekisteröity kaupparekisteriin?

Nyt tulleessa laskussa lukee että yritys myytiin, ja samalla myytiin laskutus.

Näytä käyttäjän tiedot

2 Selvyys asiaan. lähetetty La Tammi 02, 2010 9:44 pm

Mielestäni tässä voisi olla kyse ns. valelaskuista ja haluaisin vielä hieman vahvistusta muiltakin ja mielipiteitänne kun olen miettinyt yhteyden ottoa verovirastoon ja YTJ rekisteriin lisätietoja varten.

Tässä tiedot nykyisestä omistajasta YTJ rekisteristä.

Samalla sivulla Palaute lomake jolla voin asiaa kysellä.

Tietenkin tuo on hyvä palvelu tuo nykyinen systeemi.net ja en halua sen kaatuvan, mutta en myöskään suvaitse epärehellistä toimintaa. Tässä myös hieman kiristetään edellisiä systeemi.net palvelimen käyttäjiä jollei maksaa valelaskua niin toiminta uuteen palvelimeen myös voidaan katkaista.

Haluaisin teidän mielipiteitänne tähän jotka luette tämän viestin, ja sitten voisi lähettää tästä linkin itse omistajalle joka voisi kommentoida tätä asiaa ja vahvistaa totuuden mukaisesti miten asiat ovat.

Näytä käyttäjän tiedot

3 vanhan firman nimi oli Xevox Oy lähetetty Su Tammi 03, 2010 4:44 pm

siis se joka myi systeemin 2009

http://www.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=714452&kielikoodi=1&tarkiste=C742BC2659CFF7EBFE2760C91F0C4D75E98AD208&path=1547;1631;1678

Näytä käyttäjän tiedot

4 Asiallista keskustelua lähetetty Su Tammi 03, 2010 7:05 pm

Onko? Xevox Oy rekisteröinyt ja ilmoittanut verovirastoon verovelvolliseksi Systeemi.net toimintansa sekä maksanut maksanut ajalta 1999-2009 mahdolliset verot ym. Kaupparekisteristä ilmoituksen puuttuessa Systeemi.net ei ole palveluillaan laskuttava yritys.

Xevox Oy on siis selvitystilassa 05.06.2009 alkaen. Tavallaan Systeemi.net on aloittanut toimintansa vasta nyt uuden omistajan sen rekisteröidessä sen. Aikaisempaa systeemi.nettiä ei siis ollut olemassa.

Mielestäni tässä lähetetään selviä valelaskuja. Nyt uuden omistajan lähettämät perintäkirjeet ja uhkailut oikeustoimilla näyttävät jo aika huonolta.

Haluan kirjoittaa tästä aiheesta enkä syytellä aiheetta. Mutta mielestäni tämä olisi selvitettävä. Ja olisi hyvä saada myös teidän muiden mielipiteitä. Ja palvelusta on oikein maksaa mutta ei aikaisemmasta 1999-2009 toiminnasta josta ei Suomen lakimme mukaan valtiolle mitään verotuloja kertynyt.

Näytä käyttäjän tiedot

5 joo lähetetty Ma Tammi 04, 2010 3:13 pm

Asiat eivät ihan noin mene. Yritys maksaa veroja voitoista ja jos voittoja ei ole tullut niin ei verojakaan ole maksettu. ALV on ihan asia erikseen se maksetaan aina myynnistä tuli voittoa tai ei. Sinullahan voi olla netti sivu merkki.com mutta laskut silti tulee sinun firmasta.

esim xevox oy laskutti systeemi.net käytöstä ihan laillisesti.

Selvitystila voi tarkoittaa montaa asiaa esim konkurssia tai firma on lopetettu.

Mutta miksi ihmeessä sinä täällä asioita ihmettelet ota suoraan uuteen omistajaan yhteyttä jos on jotain epäselvää. Ei täälä kukaan osaa paremmin auttaa.

Näytä käyttäjän tiedot

6 5 vuotta vanhoja laskuja. lähetetty To Tammi 07, 2010 11:59 am

Asiat menee nähtävästi juuri noin, eli mielestäni jotain tässä on.

Kaikki yritykset tekevät vuosittain veroilmoituksensa, olkoon Devox oy:llä tuloja tai ei on ilmoitus tehtävä. Siitä sitten maksetaan valtiolle verot.

Nyt kyseessä vuodet 1999-2009. Nämä ilmoitukset on devox oy jo tehnyt jo ajat sitten varsinkin yrityksen lopettamisen tai konkurssin yhteydessä.

Nyt tämän hetkinen systeemi.net laskuttaa siis vuosilta 2005-2009.

Nämä laskut ovat siis Devox oy:n laskuja ja kuuluvat konkurssi pesään.

En minäkään voi perustaa esim. kahta firmaa laittaa toista vaikeuksissa olevaa sitten konkurssiin ja toisella firmalla nostan rahat pois.

Tämä on sitten vain vapaata " Tuppeen sahattua lauta" keskustelua, ei syytöksiä.

Näytä käyttäjän tiedot

7 Laskutusongelmat (vanhat Laskut) lähetetty Su Tammi 17, 2010 1:20 am

Onhan tämä "uusi toimija" voinut ostaa firman varoineen ja velkoineen konkurssipesältä eiköhän silloin perintäoikeuskin siirry.

Näytä käyttäjän tiedot

8 Kirjallinen sopimus lähetetty Ke Helmi 03, 2010 9:23 am

nykyisen toimijan on hyvä esittää kirjalliset sopimukset , jotka on allekirjoitettu edellisen toimijan aikana ja missä kyseiset riita-asiat on sovittu silloin ratkasitaviksi. Jos kuluttajan kanssa ei ole tehty sopimusta niin laskujen perintä on hyvin vaikeaa, vaikka ylläpito kertookin että edellisellä systeemin toimijalla on perintätoimisto
tv. Risto Hokkanen

Näytä käyttäjän tiedot

9 Vs: Entisen Systeemi.netin laskut puhuttaa? lähetetty To Helmi 04, 2010 9:02 pm

Otit kirjoitti:nykyisen toimijan on hyvä esittää kirjalliset sopimukset , jotka on allekirjoitettu edellisen toimijan aikana ja missä kyseiset riita-asiat on sovittu silloin ratkasitaviksi. Jos kuluttajan kanssa ei ole tehty sopimusta niin laskujen perintä on hyvin vaikeaa, vaikka ylläpito kertookin että edellisellä systeemin toimijalla on perintätoimisto
tv. Risto Hokkanen
Netistähän voi tänäpäivänä ostaa tuotteita eli tilata,jos esim ostat jonkun tuotteen lukuoikeuden tai tilaat esin äänilevyn. Olet tilatessa jo lukiessa ja hyväksynyt ostojesi säännöt,missä paperimuotoinen lasku tai sopimus,ei missään? Nyt tulee kysymys jos olet lukenut tai et lukenut niin mikä oikeuttaa sinut olemaan maksamatta tuo sopimus tai netistä ostamasi tuote kun mielestäsi ei ole paperimuotoista sopimusta. Kun rekisteröidyt johonkin luet tietysti ohjeet ja annat oikeat tietosi nimi,osoite ym oletko allekirjoittanut sopimuksen antamalla tietosi. Perustele mikä tekee sopimuksen pätemättömäksi esim äänilevyn suhteen jos sen saat kotiisi ja laskun nettiin,voitko sen jättää maksamatta kun ei ole paperisopimusta.

Näytä käyttäjän tiedot

10 Jokainen valveutunut... lähetetty To Helmi 04, 2010 9:16 pm

...myyjä myy postiennakolla tai etukäteislaskutuksella ettei tällaista päse tapahtumaan, kyllä kun netistä ostaa niin maksaa etukäteen aivan kun samalla lailla kun minä ostan collectorscornerista tai huutonetistä tai merkkinetistä eli maksan etukäteen se käytäntö on normaalia nettikaupassa. Ei tämä tällainen systeemin omintakeinen tapa, ei missään sanota että pitää maksaa ,ei kerrota viivästyskorkoja, ei maksuehtoja yms. hyvä kauppatavan mukaan nämä kaikki kuuluu olla kuluttaja nähtävillä, minä itse luulen ainakin että maksu ehto on maksaa jos jaksaa... Ei voi laittaa perintätoimistolle jos ei toimi niin kuin pitää...
esim. huutonetissä on näin: Seuraavassa esitetään Huuto.net nettihuutokaupan säännöt, joita jokaisen Huuto.netissä kauppaa käyvän henkilön on noudatettava. Näiden sääntöjen lisäksi käyttäjää sitovat hänen rekisteröityessään hyväksymänsä käyttöehdot. Sekä käyttöehtojen, että näiden sääntöjen rikkominen saattaa johtaa käyttäjän kohteen tai käyttäjän tunnuksen poistamiseen Huuto.netistä.

Huutonetistä ja collectorscornerista ei voi puhua samana päivänä, niin hyvä huutonet on ohjestuksessa ja kaikin puolin ???????!!!!!

Näytä käyttäjän tiedot

11 Vs: Entisen Systeemi.netin laskut puhuttaa? lähetetty To Helmi 04, 2010 9:59 pm

Otit kirjoitti:...myyjä myy postiennakolla tai etukäteislaskutuksella ettei tällaista päse tapahtumaan, kyllä kun netistä ostaa niin maksaa etukäteen aivan kun samalla lailla kun minä ostan collectorscornerista tai huutonetistä tai merkkinetistä eli maksan etukäteen se käytäntö on normaalia nettikaupassa. Ei tämä tällainen systeemin omintakeinen tapa, ei missään sanota että pitää maksaa ,ei kerrota viivästyskorkoja, ei maksuehtoja yms. hyvä kauppatavan mukaan nämä kaikki kuuluu olla kuluttaja nähtävillä, minä itse luulen ainakin että maksu ehto on maksaa jos jaksaa... Ei voi laittaa perintätoimistolle jos ei toimi niin kuin pitää...
esim. huutonetissä on näin: Seuraavassa esitetään Huuto.net nettihuutokaupan säännöt, joita jokaisen Huuto.netissä kauppaa käyvän henkilön on noudatettava. Näiden sääntöjen lisäksi käyttäjää sitovat hänen rekisteröityessään hyväksymänsä käyttöehdot. Sekä käyttöehtojen, että näiden sääntöjen rikkominen saattaa johtaa käyttäjän kohteen tai käyttäjän tunnuksen poistamiseen Huuto.netistä. Esim antamallasi esimerkillä jos tilaan sinulta merkkejä ja lähetät ne minulle niin voin jättä ne maksamatta? Ajatteliisin kyllä näin OLET KÄYTTÄNYT PALVELUJA JA SAANUT NIISTÄ LASKUN JA NYT ET HALUA SITÄ MAKSAA,MYT YRITÄT SAADA JA SEKOITTA SOPPAASI MONIA MUUTAKIN TEHDÄKSESI OMAN ASIAN OIKEUTETUKSI.Ota huomioon moni yritys myy myös tänäpäivänä tuotteita ja tavaroita netissä ja pankit ym lanseeraa sähköistä laskua. Se ei oikeuta jättämää maksua maksamatta

Huutonetistä ja collectorscornerista ei voi puhua samana päivänä, niin hyvä huutonet on ohjestuksessa ja kaikin puolin ???????!!!!!

Näytä käyttäjän tiedot

12 Maksu lähetetty To Helmi 04, 2010 10:04 pm

Esim antamallasi esimerkillä jos tilaan sinulta merkkejä ja lähetät ne minulle niin voin jättä ne maksamatta? Ajatteliisin kyllä näin OLET KÄYTTÄNYT PALVELUJA JA SAANUT NIISTÄ LASKUN JA NYT ET HALUA SITÄ MAKSAA,NYT YRITÄT SAADA JA SEKOITTA SOPPAASI MONIA MUUTAKIN TEHDÄKSESI OMAN ASIAN OIKEUTETUKSI.Ota huomioon moni yritys myy myös tänäpäivänä tuotteita ja tavaroita netissä ja pankit ym lanseeraa sähköistä laskua. Se ei oikeuta jättämää maksua maksamatta

Näytä käyttäjän tiedot

13 Olen maksanut kaikki laskuni aina... lähetetty To Helmi 04, 2010 10:12 pm

... nyt postipojan täytyy vaihtaa vaipat jo ja mennä nukkumaan en ole mitään velkaa vanhalle enkä uudelle systeemille, törkeää väittää tuollaista nimimerkin takaa, kun toinen on omalla nimellä . Suorastaan sikamaista. tv Risto Hokkanen lol!

Näytä käyttäjän tiedot

14 Hyvää jatkoa Tälle saitille... lähetetty Pe Helmi 05, 2010 2:41 pm

... tämä on yhtä hankala käyttää kuin systeemikin lopetan tämän käytön ja kun minua epäiltiin maksamattomista laskuista, niin se on mahdotonta en ole koskaan myynyt vanhan enkä uuden systeemin kautta mitään, eikä ostajille oloe tullut mitään kuluja koskaan, ainoastaan olen maksanut myyjien minulle kohdistamat laskut. Hyvää jatkoa tämän saitin kaikille vähäisille käyttäjille, sääli että tätä ei mainosteta systeemissä. tv. Risto Hokkanen flower

Näytä käyttäjän tiedot

15 Toisten arvostelu lähetetty Pe Helmi 05, 2010 5:53 pm

pitää jättää kyllä pois jos ei omalla nimellään tee ja toinen on se on anteeksiantamatonta ja hyvin alkeellista kyllä on lapsellinen tämä postipoika ennemminkin kakara, näin helppoa se on nimimerkin takaa typerä postipoika jocolor

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 2]

Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa