...myyjä myy postiennakolla tai etukäteislaskutuksella ettei tällaista päse tapahtumaan, kyllä kun netistä ostaa niin maksaa etukäteen aivan kun samalla lailla kun minä ostan collectorscornerista tai huutonetistä tai merkkinetistä eli maksan etukäteen se käytäntö on normaalia nettikaupassa. Ei tämä tällainen systeemin omintakeinen tapa, ei missään sanota että pitää maksaa ,ei kerrota viivästyskorkoja, ei maksuehtoja yms. hyvä kauppatavan mukaan nämä kaikki kuuluu olla kuluttaja nähtävillä, minä itse luulen ainakin että maksu ehto on maksaa jos jaksaa... Ei voi laittaa perintätoimistolle jos ei toimi niin kuin pitää...
esim. huutonetissä on näin: Seuraavassa esitetään Huuto.net nettihuutokaupan säännöt, joita jokaisen Huuto.netissä kauppaa käyvän henkilön on noudatettava. Näiden sääntöjen lisäksi käyttäjää sitovat hänen rekisteröityessään hyväksymänsä käyttöehdot. Sekä käyttöehtojen, että näiden sääntöjen rikkominen saattaa johtaa käyttäjän kohteen tai käyttäjän tunnuksen poistamiseen Huuto.netistä.
Huutonetistä ja collectorscornerista ei voi puhua samana päivänä, niin hyvä huutonet on ohjestuksessa ja kaikin puolin ???????!!!!!