Systeemi.net

Keskustelua Systeemi.net -huutokaupasta

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1 SYSTEEMI UHKAA... lähetetty Ti Helmi 02, 2010 10:01 pm

... MYYJIÄ ULOSOTOLLA VANHAN SYSTEEMIN OMISTAJALLA ON KUULEMMA PERINTÄTOIMISTO JA JOS EI MAKSA VANHAN SYSTEEMIN VELKOJA, JOUTUU ULOSOTTOON. MIELENKIINTOISTA, TODELLA MIELENKIINTOISTA, KERÄILIJÄN KAVERILTA Tv. Risto Hokkanen
ottakaa yhteyttä niin yhdessä katsotaan mitä asialle tehdään
ristohokkanen@hotmail.com Jos ette ole tehneet kirjallista sopimusta on hyvin vaikea periä mitään

Näytä käyttäjän tiedot

2 Mitä peliä lähetetty Ke Helmi 03, 2010 4:06 pm

se tällainen on systeemi uhkaa ulosotolla keräilijöitä, ei sellaista saa olla, jos totta on niin outoa

Näytä käyttäjän tiedot

3 Vs: SYSTEEMI UHKAA... lähetetty Ke Helmi 03, 2010 5:29 pm

mikki007 kirjoitti:se tällainen on systeemi uhkaa ulosotolla keräilijöitä, ei sellaista saa olla, jos totta on niin outoa

Olen huuli pyöreänä lukenut näitä systeemin vastaisia viestejä,mitä niillä haetaan?.Joku haluaa jättää laskunsa maksamatta,kuitenkin on käytetty palveluja vuosikausia ja hyväksytty säännöt äkkiä en halua maksaa minkä ihmeen vuoksi.Järjestelmä välillä kaatuu ja kaatuu isommatkin, muista Sampopankki ja kaikki oli pankkia vaihtamassa ja edelleen pankki voimissaan. Kosketti varmaa isompaa ryhää. Vanha systeemi parempi ? huit paskaa, uusi on hyvä ja helppo,lukekaa ohjeet ehkä ne avautuu. Ja systeemistä tulee juuri sellainen kuin minä ja sinä sitä kehitämme ostojen ja myynnin kautta.Älkää antako jonkun vastarannan kiisken sotkea ajatuksianne,onko takana vain se ettei haluta maksaa,itse olen kohteeni laittanut ja hyväksynyt säännöt.Turha rypistellä kun paskat housussa,paperilla voi pyyhkiä mutta haju jää. Itsellä vielä 70€ maksamatta mutta maksan sen ja käytän systeemiä edelleen kovalla innolla ja samaa teille tämä on paras foorumi.

Näytä käyttäjän tiedot

4 Juridiselta kannalta... lähetetty To Helmi 04, 2010 2:50 pm

...jos asiaa katselee, niin jos kuluttajan kanssa ei ole tehty kirjallista sopimusta yritys on useimmin jäänyt nuolemaan näppejää, ei tarvitse maksaa, kun ei ole tilannut, ennenkaikkea ei ole vaadittu hyväksymään mitään sopimusta

Näytä käyttäjän tiedot

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa